Vervolg - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Familie Hoogendoorn - WaarBenJij.nu Vervolg - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Familie Hoogendoorn - WaarBenJij.nu

Vervolg

Door: Ingrid en manon

Blijf op de hoogte en volg Familie

03 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Grand Canyon

Hoi allemaal!
We hebben donderdag de camper opgehaald in Las Vegas. Met 40 graden kregen we veeeeel te veel info over hoe de camper werkt... Daarna on the road richting Zion National Park (NP). Vlakvoor Zion NP vonden we een RV Campground. Na het eerste nachtje in de camper (RV) slapen, bleek dat we naast Nederlanders stonden met precies dezelfde camper. Zo konden we nog wat vergeten dingetjes over de camper vragen. Vrijdag zijn we naar Zion geweest, prachtige wandeling gemaakt en een paar chipmunks gezien ;P Daarna zijn we doorgereden richting Bryce opzoek naar een campground. Die avond waren we zo moe, van de lange reis hier naartoe en de afgelopen dagen, dat we om 20:00 uur al gingen slapen. Zaterdag zijn we met een shuttlebus naar Bryce gegaan. Onderweg zijn we uitgestapt en hebben we een hele mooie wandeling in Bryce Canyon gemaakt. Dit was echt zooo mooi!!
Later zijn we met de camper nog door Bryce NP gereden, en hebben we op verschillende uitkijkpunten gekeken. Dit hele gebied ziet eruit als een indianen/cowboy filmset. Je kan zo een indiaan of cowboy tegenkomen. Sterker nog er wonen hier ook veel echte indianen, die ook langs de weg zitten om dingen te verkopen. Na Bryce zijn we doorgereden naar Page om een campground te zoeken...maarja helaas zaten ze dus allemaal al vol. Toen zijn we maar even naar de Walmart gegaan om wat boodschapjes te doen. We wilden zelf een maaltijdsalade maken maar de producten zijn hier zo verschrikkelijk duur dat we maar bij de Taco Bell Mexicaans zijn gaan eten. Toen we weg wilde gaan zei mama ineens: "Volgens mij zie ik een collega..." Ze ging stiekem even achter hem staan om te luisteren of hij Nederlands sprak...en ja hoor het was een douaneharmoniecollega. Wie gelooft dat nou, Amerika is mega groot en dan kom je hem precies in het zelfde restaurant tegen... Na even gepraat te hebben moesten we toch snel weg om een campground te zoeken want het was al inmiddels bijna donker. Na 70 mile in het pikdonker gereden te hebben vonden we gelukkig een campground, en hebben we lekker geslapen. Zondag op weg naar Grand Canyon NP. Daar aangekomen begon het flink te regenen en te onweren. Toen het droog was zijn we snel naar het eerste uitkijkpunt gerend. Toen we terug gingen was het ten eerste een beetje droog dus wij dachten snel te gaan rennen naar de camper, maar onderweg rennend, barstte het helemaal los! Aangekomen in de camper waren we ZEIK nat, tot aan onze onderbroek...;) Nu ik dit schrijf zitten we te wachten tot de bui over is...
Door de extreme regen hebben we niet veel van de Grand Canyon gezien dus hebben we maar een luie middag gehouden. Vanmiddag hebben we twee edelherten gezien, op de campground zat er een prairie hondje voor de camper, en in Bryce en in de Grand Canyon zitten heel veel kolibrietjes (Ik (manon) heb voor de vakantie al mijn foto's op de computer thuis gezet zodat ik hier veel foto's kon maken. Toen we weggingen had ik 5 foto's, ik heb er nu onderhand al 320 ;D)
Doeeii , xxx manon

• 03 Augustus 2015 - 18:13

Miranda:

hallo daar, geweldig om allemaal te lezen. Wij zijn héél jaloers. Komen er ook nog een paar foto's Manon. Niet alle 320 hoor, een paar is genoeg. xxx

• 03 Augustus 2015 - 20:11

Nicole:

Leuk geschreven weer,Manon, zie jullie helemaal rennen door de regen!! Briyce Is idd zo mooi he, vond ik zelfs mooier dan de grand canyon alhoewel,al die parken daar mooi zijn. Geniet maar lekker van deze mooie vakantie!! Dikke kus weer voor allemaal

• 03 Augustus 2015 - 22:06

Bernie En Cor:

Hé Manon, wat een geweldig verslag. 't Is net of wij er ook een beetje zijn, zodat wij mee kunnen genieten. Jammer dat jullie zo nat zijn geregend, maar naast al het mooie wat jullie meegemaakt hebben, gaat er vast nog hééél veel meer moois komen. Enjoy !!! Dikke knuffels voor jullie!

• 04 Augustus 2015 - 18:40

Thea Voorzaat:

Hoi Manon wat kun jij leuk schrijven. Ik zit te genieten van jouw verhaal. Jammer dat het zo regende maar ook wel lekker om even te luieren. Er komt nog zo veel moois aan. Ik kijk alweer uit naar het volgende verhaal.